Branding & huisstijl
Droneview. verbeeldt.
Hoe laten we zien waar we goed in zijn, en kun je voor ons een stijl ontwerpen die we overal in kunnen toepassen? Heel kort was dat de vraag die Droneview mij stelde. Na een grote groei als bedrijf was het tijd om dat ook te laten zien.
De kernwaarden die tijdens het proces naar boven kwamen waren vooruitstrevend, expertise en verrassend. Dit heb ik vertaald naar een overkoepelend idee waar het logo uit ontstaat: de kern is de visie op het vak, de kijk op de zaak, de kennis en expertise van Droneview, want: ze hebben veel ervaring, gebruiken de beste technieken en materialen en weten daarmee de klant de verrassen.
Hierdoor kan Droneview waardevolle data schieten, de wens van de klant in beeld brengen. Of dat nu inzicht is, een sfeerimpressie, de onderhoudstoestand van windmolens of data tbv een onderzoek. Deze overall-view op het project en het vak zorgt dat Droneview het maximale kan verbeelden.
Droneview:
‘Een prachtige huisstijl en beeldmerk met de juiste uitstraling die goed aansluit op onze fundering‘
< Terug naar portfolio
Volgend project >
Spreekt mijn manier van werken jou aan?
BEZOEKADRES
De Molkfabryk
Directiegebouw (eerste deur aan de rechterkant)
Burgumerdaam 28 D
9251 GD Burgum
POSTADRES
Buorren 8
9255 KL Tytsjerk (Friesland)
BTW NL 001 426 198 B10
KVK 72 37 95 88
Mijn studio is aangesloten bij de Bond Nederlandse Ontwerpers. Voor meer info kijk op www.bno.nl
Op al mijn diensten zijn mijn Algemene voorwaarden van toepassing.
Lees hier de Privacyverklaring